מסע הגירושין שלך הוא כנראה לא המשבר הראשון שעברת ואולי גם לא האחרון.
הוא כן, בוודאות, אחד מתהליכי ההתפתחות האישית הכי מואצים שתעברי בחייך.
האופן שבו תעברי דרכו ישפיע על הרבה מאוד שיעורים שתפגשי במהלך חייך.
ריפוי השבר של הבית הפיזי שלך עובר קודם כל דרך הבית הפנימי שלך שם את אף פעם לא לבד.
בואי תרגישי בבית.
אני יודעת כמה את רוצה לעשות את הצעד הבא במסע שלך.
אני מזמינה אותך
להשאיר פרטים לשיחת הכרות ואני אחזור אלייך
גירושין הם מסע ארוך וכואב מחוץ לגבולות של כל מה שהכרת.
למסע הזה את יוצאת איתך, בהתחלה רק בתוך המחשבות שלך אולי אחרי שנים שניסית להתעלם ולהמשיך להחזיק,
לפעמים ממש מההתחלה ולפעמים תוך כדי החיים.
במהלך המסע עולים לבטים, פחדים, רגשות קשים, חוויה של אובדן של כל מה שהכרת.
לאט לאט את מצליחה לרווח בין המחשבות ולהקשיב לקול שעולה ממך, קולך הנשמתי, האמת שלך.
תני לי לגלות לך קצת ממה שיהיה בהמשך,
יש לך אהבה חדשה אהבה שלך אותך💛.
בדיוק עכשיו, כשאת מתמודדת עם תהליך פרידה וגירושין
ורואה כרגע את המציאות כמו נכפתה עלייך, ושכרגע אין לך כל ברירה,
תדעי שתמיד תמיד ניתנת לך הבחירה.
לפני הכל תתחילי בך!
תשאירי פרטים ואחזור אלייך
המתאמנות שלי משתפות:
היי ונעים להכיר, אני גלית.
אמא לתאומים בת ובן מתבגרים, עצמאית, בעלת עסק וגרושה מזה כשבע שנים.
את מסע הגירושין שלי עברתי לבד, ככה בחרתי, בעיקר כי לא ידעתי אחרת.
זה היה מנגנון ההגנה שלי, הדפוס הכי חזק שלי - הסתרה שכיסתה על המון בושה.
הייתי חלוצה, הגרושה הראשונה בסביבה שלי, המשפחתית, החברתית, בעבודה.
חייתי בהסתרה והרגשתי בושה גדולה.
בתוך השבר האישי הגדול שלי, הכרתי את עצמי מקרוב. משבר הגירושין הוא הזדמנות של פז להתפתחות וצמיחה.
מתוך המשבר שלי ולאורך המסע שלי, מצאתי אותי, גיליתי חלקים בי שלא הכרתי, גיליתי שאני יכולה הכל, שיש בי עוצמה ואם המשבר הזה הגיע לפתחי ביכולתי גם להוציא אותי ממנו ולצמוח ממנו עוצמתית, עצמאית וחופשיה.
עם תפיסת החיים הזו שלי, החדשה, ועם ידיעה פנימית ברורה שכל הפוטנציאל לחיות את החיים שאני רוצה קיים ממש בתוכי, יצאתי למסע התפתחות אישית אינסופי של חקירה ולמידה, עשיתי הסבה מקצועית אחרי 16 שנים כשכירה, שוב לקחתי עלי ועל משפחתי אחריות והקמתי את העסק שלי.
לאורך השנים האחרונות אני מאמנת רגשית ומלווה נשים בתהליכי פרידה וגירושין
בקליניקה 1:1 ובתהליכים קבוצתיים.
אמנם אין תהליך אחד שזהה לאחר וכמספר הזוגות המתגרשים כך גם סיפורי הגירושין, אך כן, לאורך השנים ומהנשים שאני פוגשת ומלווה מצאתי שלצד ההבדלים יש המון מן המשותף לנו, הנשים שעוברות דרך מסע הגירושין.
זהו תהליך אישי ארוך וכואב, שמתחיל לרוב בעלטה גדולה, לבטים ופחדים.
במהלכו אט אט נכנס האור, וסופו לרוב בחוויה של עוצמה וצמיחה.
אני רוצה שתדעי שבדיוק מהרגע הזה ולתמיד, את אף פעם לא לבד.
אני מאמינה בחיבורים קוסמיים של היקום
אני יודעת שלא סתם הגעת דווקא לכאן
היקום הקשיב לקריאה שלך ונותן לך את העזרה שביקשת.
בואי נדבר
💛
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר